Blogowe urodziny!

Drogi Blogu,

piszę dziś do Ciebie personalnie, bo dziś Twoje urodziny!
Tak, dokładnie rok temu opublikowałam tutaj swój pierwszy post.
Były dni i miesiące kiedy dbałam o Ciebie prawie tak, jak o swoje trzecie dziecko. Starałam się karmić Ciebie postami, zdjęciami, dzielić się z Tobą radościami i od czasu do czasu smutkami też.
Były też dni, takie jak ostatnio - kiedy Cię zaniedbywałam. Nie był to jednak powód do smutku - im mniej mnie w sieci, tym więcej w realnym życiu, a tam przecież tyle się dzieje!
Mimo wszystko, wiesz - troszkę się o Ciebie boję.
Jutro wielki dzień - wracam do pracy! Hop - z grubej rury na cały etat. Ile czasu starczy mi dla Ciebie? Nie wiem. Życie pokaże.
Życzę jednak Tobie i sobie, jako Twojej autorce, żebym się w tym swoim życiu zawodowym nie zatraciła i znalazła jeszcze trochę czasu na hobby, które jest ze mną już okrągły rok!

Wszystkim stałym Czytelnikom - serdeczne dzięki za to, że jesteście i czytacie.
To największa motywacja do tego, by przy tym wszystkim trwać!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz