O Bożesz Ty mój - modlitwa Mamy

O Bożesz Ty Mój,
co znasz mój trud i znój

Modlitwę dziś wznoszę ku Tobie
I tradycyjnie proszę o zdrowie

Dla całej mojej kochanej rodziny
Przede wszystkim, niech zdrowe są Dziewczyny!

Sprawiłeś, by Podwójne Szczęście nas spotkało,
Daj wygrać w totka, bo kasy ciągle mało!

Mieszkanie nasze niech się powiększy,
by zabawki mych pociech przestały się piętrzyć.

Mężowi mocy daj proszę Cię wiele,
bo dla swych Córek ma być Superbohaterem!

Dla siebie o kilka rzeczy proszę
I wzrok błagalny do Niebios wznoszę.

Cztery pary oczu daj mi Panie,
Bo nie daruję sobie, gdy coś się Dzieciom stanie

I rąk dodatkowych ze dwie pary,
Bym równocześnie prasowała, prała i myła gary.

I prośba jeszcze jedna, całkiem mała,
Aby doba 48 godzin trwała

A jeśli tego nie możesz mi dać,
To chociaż abym nie musiała spać!


 

2 komentarze:

  1. Kasia jesteś NIESAMOWITA! Dzięki za poprawienie humoru :)

    OdpowiedzUsuń