Dzień Ojca

Choć nasze Dziewczyny są jeszcze maleńkie, to szepnęły mi do ucha, co chciałyby Tatusiowi z okazji jego pierwszego pełnego dnia Ojca (rok temu był jeszcze nie do końca kompletny) powiedzieć.
Ja to troszkę przerobiłam i efekt wyszedł taki:



Tato drogi, Tatusiu kochany,
Z Ciebie jest facet, że przyłóż do rany!

To Ty nas pierwszy wykompałeś
i na karmienia też wstawałeś,
bo we dwie razem do cycusia,
nie dałoby rady bez Tatusia!

Chętnie z nami spcerujesz
i wigwamy nam budujesz,
Kiedy z Tobą się bawimy,
to nic  złego nie zbroimy!

Choć pracować spor musisz,
zawsze gdy do domu wrócisz,
znajdziesz dla nas czasu chwilkę,
żeby pograć z nami w piłkę!

Kiedy jesteś z nami Tato,
nawet w zimie mamy lato,
bo Twe serce jest gorące,
tak jak nad Egiptem Słońce!

Za Ciebie Tatusiu, co tak się starasz,
wypijemy dziś....
mleko bez gadania!!!!

3 komentarze:

  1. Na pewno Tata pękał z dumy:) szalenie mi się podoba koszulka Twojego Męża - podsunęłaś mi pomysł na prezent dla Mojego na przyszły Dzień Ojca. Pozdrawiam.
    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mąż koszulkę dostał od znajomych, kiedy urodziły się Dziewczyny :) Baardzo ja lubi!

      Usuń
  2. Fenomenalna koszulka!

    Jomika z photoblog'a

    OdpowiedzUsuń