Konkurs

Kochani!

Pisałam tutaj ostatnio, że aby czytać książki, jestem w stanie wstać nawet dwie godziny przed Malinami.
Chciałabym Was też zachęcić do czytania stąd konkurs!
Nagrodą jest, jak na matkę-filologa przystało książka - "Dziecko dzień po dniu" Pameli Druckerman


Co zrobić aby wziąć udział w konkursie?
1.  Odpowiedz w kilku zdaniach (max 10) na pytanie: Czego zagraniczne matki powinny uczyć się od Polek (niekoniecznie przysłowiowych Matek-Polek). Odpowiedź umieść w komentarzu pod tym postem
2. Udostępnij publicznie plakat konkursowy (dostępny tutaj) na swoim profilu na fb
3. W komentarzu podaj pod jakimi danymi mogę znaleźć Cię na fb
4. Zaproś do udziału w konkursie 2 znajomych
5. Jeśli chcesz polub mój profil (jako organizatora i sponsora nagrody) na fb Podwójnie Szczęśliwa- będzie mi bardzo miło!

Od kiedy? Do kiedy?

1. Na zgłoszenia czekam w dniach 1-8 sierpnia 2014 do godziny 00:00
2. Do 10 sierpnia 2014 do godziny 22:00 ogłoszę szczęśliwego zwycięzcę
3. Do 16 sierpnia proszę o podesłanie mi danych do wysyłki
4. Najpóźniej 17go sierpnia książka trafi na pocztę


Kto wygra?
Autor najciekawszej moim zdaniem odpowiedzi. W razie problemu z wyborem, poproszę o pomoc jedynego mężczyznę w naszym domu!


Biorąc udział w konkursie zgadzasz się na wyżej wymienione warunki, oraz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na potrzeby konkursu.


Zapraszam serdecznie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz